Cousas Veredes | Inmedioteces
473
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-473,qode-listing-1.0.1,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,language-gl,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-13.2,qode-theme-bridge,bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

Inmedioteces

Un show de impro de dous tolos e un reloxio
Category
formatos

INMEDIOTECES

 

GA:

Show de impro teatral con Víctor Grande e Pedro Brandariz, dirixido por Oswaldo Digón.

Trátase dun espectáculo pensado para salas e auditorios, no que Pedro e Víctor realizan unha serie de xogos de improvisación baseados nas frases que o público escribe no momento de comezar a función. Deste xeito, as historias xurden no momento, xerando sketchs de humor orixinais, únicos e irrepetibles.

Na escea so están os dous actores e un reloxo, que marcará o tempo máximo de cada historia. A interacción co público é primordial. Espectáculo para todos os públicos.

 

ES:

Show de impro teatral con Víctor Grande y Pedro Brandariz, dirigido por Oswaldo Digón.

Se trata de un espectáculo pensado para salas y auditorios en el que Pedro y Víctor realizan una serie de juegos de improvisación basados en frases que el público escribe en el momento de comenzar la función. De esta forma, las historias surgen en el momento, generando sketchs de humor originales, únicos e irrepetibles.

En cada escena solo están los dos actores y un reloj, que marcará el tiempo máximo de cada historia. La interacción con el público es primordial. Espectáculo para todos los públicos.